خانه / ورزشی / چگونه عضلات خود را تقویت کنیم ?

چگونه عضلات خود را تقویت کنیم ?

در حال حاضر داشتن هیکل ورزیده و اندام زیبا برای هر مرد و زنی مهم شده و همه در پی این هستند که با روش های مختلف عضلات خود را ورزیده و تقویت کنند البته برخی به دلیل شغل خود این کار را انجام می دهند ولی برخی نیز این امر را برای خود مهم می دانند در اینجا راههای داشتن عضلات زیبا و قوی را به شما نشان خواهیم داد .
دو راه برای تقویت عضلات وجود دارد که راه اول ورزش و راه دوم تغذیه مناسب بعد از ورزش است برخی نیز در این راه گرفتار دام پودر های پروتئین می شوند که باید مضرات آن را بدانند و به این موضوع کاملا آگاه باشند که علی رغم قیمت بالای این پودر ها تاثیر دوره ای دارند و بعد از اتمام مصرف عضلات شما به حالت اول باز می گردند و دیگر جذابیت اول را ندارند پس بهتر است برای رسیدن به نتیجه مطلوب از راه صحیح وارد آن شویم .
تمام عضلات بدن خود را مد نظر قرار دهید و برای رشد و تقویت تک تک آنها تلاش کنید اینکه شما فقط برای تقویت عضلات بزرگ و حیاتی تلاش کنید خوب است ولی کافی نیست برای اینکه این عضلات به درستی تقویت شوند باید یک به یک آنها تقویت شوند و این کار فقط از طریق ورزش بدنسازی امکان پذیر است این ورزش تنها ورزشی است که تمام بدن را تحت الشعاع قرار می دهد .
قدم به قدم پیش بروید یک ماهه به نتیجه نمی رسید پس از تلاش دست نکشید و نا امید نشوید .
بعد از ورزش حتما غذاهایی که برای رشد عضلات لازم هستند را میل کنید پروتئین اساسی ترین رکن است و باید نسبت به وزن بدنتان باید این مقدار را بررسی کنید و در هر وعده فقط 35 گرم پروتئین جذب بدن می شود و نه بیشتر پس مقدار پروتئین غذاها را بررسی کنید و بیش از این مقدار استفاده کردن بیرون ریختن پروتئین است زیرا که این اضافات دفع می شود منابع پروتئین را بشناسید و با برنامه آنها را استفاده کنید .
بهترین منابع پروتئین گوشت , مرغ , ماهی , بوقلمون , کنسرو ماهی , تخمه آفتاب گردان , تخم مرغ و برخی میوه ها مانند آناناس هستند که برای جذب راحتتر پروتئین باید آنها را شناسایی کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code