خانه / ورزشی / ورزش شکم و پهلو در خانه

ورزش شکم و پهلو در خانه

برای اینکه بتوانید در خانه شکم و پهلو هایتان را آب کنید ورزش های زیادی وجود دارد فقط باید بدانید از آنجایی که افراد وقتی تنها ورزش میکنند بعد از مدتی روحیه خود را از دست می دهند و یا اینکه وقتی ورزشی سخت باشد آن را انجام نمی دهند پس برای جلوگیری از آن از تعداد کم شروع کنید و اصلا خود را خسته نکنید دوم اینکه با آهنگ و موزیک ورزش کنید و حتما با متر و یا با ترازو تغییر وزن و سایز خود را کنترل کنید با این طریق و کم شدن آنها روحیه تان برای ادامه کار افزایش می یابد .

اولین حرکت برای این ورزش این است که چهار دست و پا قرار بگیرید و پای خود را ضربه ای و نگه دارنده به عقب ببرید ابتدا 10 حرکت ضربه ای یعنی به عقب ببرید و بعد در شکم جمع کنید و برای اینکه فشار بیشتری وارد کنید پا هایتان را به بالاترین نقطه برسانید و بعد هم به صورت نگه داشتن در شکم و یا نگه داشتن در بالا انجام دهید برای کوچک کردن پهلو ها پا ها را در همان حال به پهلو ببرید و به نوبت به پهلو به بالا و به داخل شکم ببرید .

دومین حرکت این است که پا ها را تا کرده در حالت خوابیده به پشت و بعد پا طوری قرار بگیرد که موازی با زمین باشد حالا سر را با حرکت دست و کشش دست به پهلو ها و به وسط بیاورید این حرکت هم پهلو و هم شکم را کوچک می کند .

سومین حرکت به این صورت است که به پشت خوابیده و پا ها را به صورت کشیده کمی بالا بیاورید و سر را هم بالا بیاورید طوری که شماره 7 را نشان دهید حالا می توانید به کشش به پهلو و وسط می توانید شکم و پهلو را همزمان لاغر کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code