خانه / ورزشی / راههای سریعتر دویدن

راههای سریعتر دویدن

فقط با تمرین و تلاش است که می توان به بهترین ها دست یافت پس در اولین قدم به یاد داشته باشید که نباید نا امید شوید و دست از تلاش بردارید.
با عضلاتتان شروع کنید و آنها را قوی کنید تا در سرعت های بالا دچار گرفتگی و خستگی نشوید تغذیه مناسب داشته باشید و برای افزایش توده ماهیچه ها از پروتئین استفاده کنید و انرژی خود را از پروتئین ها دریافت کنید و روزانه به جای خوردن مرغ سرخ شده از مرغ آب پز و زیاد استفاده کنید .
بدنتان را به تلاش و خستگی ناپذیری عادت بدهید پس در زندگی عادی خود نیز به جای راه رفتن بدوید و زیاد نشستن را با زیاد سرپا بودن تعویض کنید با این کار بدنتان سبک و سریع می شود می توانید برای این کار بشین و پا شو را نیز امتحان کنید .
راههای صحیح نفس کشیدن در داشتن نفس برای ادامه دویدن مهم است پس آنها را امتحان کنید تا حجم اکسیژن موجود در شش ها و بدنتان پایین نیاید و همواره به راحتی و بدون درد بدوید .
برای شروع بالا بردن سرعت سعی کنید ابتدا حرکات نرمشی و بعد دویدن آرام و بعد دویدن با کمی سرعت و بعد با سرعت زیاد را امتحان کنید و بعد دوباره سرعت را کم کنید این روند را تکرار کنید بدون ایستادن با این کار بدنتان هم استقامت بالایی خواهد داشت و هم در سرعت های بالا کارایی بیشتر خواهد داشت .
غذای چرب و شیرین را کم کنید غذاهای چرب نفس را کم می کنند .
وزنتان را کم کنید و با رژیم غذایی مناسب وزن متعادل داشته باشید هیچ فرد چاقی نمی تواند سرعت بالا را تجربه کند اگر هم تجربه کرد به زانوهای خود ضربه زده .
دست ها را کنار بدن نگاه دارید با زاویه کمتر از 90 درجه و در هنگام دویدن دوست یا مشوق داشته باشید تا نتوانید در هنگام خستگی سریع بایستید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code